Nollningen fortsätter!

Måste plugga snart och väntar på att Adde ska komma tillbaka från sin lilla trip hon varit på idag. Adde är min gruupmedlem som jag gör arbeten med. Idag var jag vid Nissan med nollorna för dem ska vara med på "Ragattan" i morgon som är en tävling. Idag ska dem bygga en flotte och i morgon bitti ska 4 Nollor försöka ta sig över Nissan, plocka upp en flaggnollan och komma tillbaka med en torr flaggnolla.. Utmaning=Skoj!
Här är bilder jag tog idag!








En slända! Blev faktiskt förvånad! (Synd den?) =P


I eftermiddags så var det dags för M-slaget!


Hon till höger är en SPP Nolla.


... Och hon vann över den andra Nollan =)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhh vad kul det ser ut! Hittade din blogg och tyckte den var intressant, ännu gladare blev jag när jag hittade den här kategorin :) Ska börja plugga i Kalmar nu i höst och jag är ju rätt nervös över nollningen så det var skönt att få läsa och se lite bilder på det, även att det kanske skiljer sig mycket från nollning i Kalmar. Aja, mycket fin blogg iaf! :D

2009-07-22 @ 16:46:35
URL: http://amandaryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0