Oh Lord...

Helu!

Tro det eller ej, men jag är inne på den 4e maskinen nu... Har tvättat 3 omgångar och har 3 kvar.. Way! Jisses... Vi har varit tre personer som har bott i en lägenhet själva i 2 veckor.. när dem här har jag tvättat 8 maskiner med kläder... Fattar inte vad vi har hållit på med! Brukar inte tvätta så mycket när jag är i min lägenhet och detta känns lite extremt... Är det normalt?
I vilket fall ville ladda upp en bild jag tog på beachpartyt. Det är ingen bra bild men alltid något =)




         (Bilderna är tagna uppifrån, brevid Dj´n)


Nu måste jag fortsätta med städningen!

                                                             Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0