Dan före dan före dopparedan!

Det är just ad den här dagen är! Det är inget speciellt med den här dagen förutom att julen är här efter denna dag och dan före doppare dan! Och då är det dopp i grytan som gäller! Som inte är min favorit, men alla annan mat tackar man ju inte nej till! Inte alla julklappar heller för den delen! WIhuuuu!
Klädde vår gran förresten häromdagen så den står så grön och grann i vårat uterum! Ska placera alla julklappar där i morgon som ska fylla ut hela the nedre space! =D Btw.. Jag slog in 52 julklappar igår... Suck... Det tog mig 3 timmar! I morgon är det ju uppesitta kväll så vi ska sitta och skriva dikter på varje paket! Ska bli roligt... dem första 3 paketerna...
Jag skriver inte så ofta på min blogg för att jag inte har tillgång till någon dator!
Nu ska jag äta lite mat.. IGEN! Höhö...

Kram E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0