Denna dag...

Helu!
Den här dagen är nog den tråkigaste dagen på året. Först är det stress och fläng som gäller och ett himla stohej! Sen så Poff*  så är allt över på två röda!
I vilket fall efter att få klagat lite så kan jag även glatt rekomendera en film jag såg för första gången idag, dock kommer jag inte ihåg dess namn... hehe.. SÅ jag ska ta reda på det och skriva ner det. Någpt med Express var det iaf, det minns jag. En riktigt Julfilm som en kompis har rekomenderat.
Det är ju så mysigt med Julen!! Men den här dagen är inte att leka med.. Allt är dött och alla håller sig inne eller tar sig en liten promenix för att vädra näsan....
Jag ska göra pannkakor snart! JAmmi! Förresten kolla in dessa filurerna!



        

Kram E.

Kommentarer
Postat av: mannemagoo

polar express=)

2008-12-26 @ 11:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0