En vanlig konversation

Smsade lite med Sofia för en stund sedan och vill dela med mig lite av vad vi skrev... hehe ...

Jag -Hej! Lust att gå på stan en sväng?
Sofia - När?
Jag-Om nån timme?
Sofia -Hinner inte men om några timmar kan jag renoverar här hemma hehe
Jag -Behöver du hjälp?
Sofia -Ska fixa vinden med du kan ju komma hit och hjälpa till =p
Jag -Jo men jag kommer över
Sofia -Orkar du hjälpa mig med att städa vinden eller ska jag ta den en annan dag
Jag -Vi kan ta vinden i morgon! Kan hjälpa dig efter föreläsningen! Ska bara käka, kommer strax!
Sofia -Kom så får vi se vet inte vad jag håller på med här
Jag -Hahahaha... Kommer snart....


Hel skön! haha Kan säga att Sofia aldrig använder symboler i hennes sms.. =P höhö...
Nu bär jag av för att hjälpa en vän som behöver mig hahaha...

Kram E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0