Julklappar

Sitter och letar efter julklappar på nätet nu och det är inte det lättaste kan jag säga! Har redan köpt till dem flesta men det är vissa som kvarstår och det handla på internet kan ju alltid va ngt! En bra bok brukar ofta gå hem! Eller varöf ritne ngt fint smycke?
Förresten så gjorde Tashi en kladdis igår som vi åt lite av på kvällen... Resten står i min kyl och jag går fram och tillbaka hela tiden för att smaska i mig lite.. höhö...


                


Jag veeeeet den ser lite slämmig ut.. men DAH! Den är goooood! Tashi hade ingen kakao hemma så hon var tvungen att använda sig av "Oboy" för att få till den! YAMMI! Tyvärr ligger det kockos lite överallt som hon kunde ha skippat men.. Whatevah!
A,ja... Letandet av dem syveräna julklapparna fortsätter!

Kram E.

Kommentarer
Postat av: natasha

DEN ÄR GOD!

2008-12-20 @ 01:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0