Julmys hos Ellie

Som jag även skrev tidigare så bakade Magda, Enis och jag lussekatteroch några pepparkakor! Det blev lite spontant men spontana saker blir oftast bäst, så vi hade en mysig liten julkväll här hos mig!


På väg från Maxi! Magda Enis och jag


Biblan och vår fina designskrapa =P


Grose....


Ser för 17 ut som spya... Lovar det är smeten...


Julmys!

Nu ska jag ta det lilla lugna här och bli klar med tentorna som jag ska lämna in i morgon... Dessutom ska jag till skolan vid 8 tiden för att kolla på Lucia tåket med Sara och Sofia! Sen ska jag hem och tvätta för min morfar kommer vid 13:00 för att gratta mig på min födelsedag! Vi ska antagligen käka ngt gott och ta en fika eller så.
Nej nu är det plugg!!

Kram E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0