Plugg och städning!

Hej på er!
Har både hunnit städa och plugga en massa idag! Måste bort till Maxi och handla lite snart tror jag för det ekar i min kyl... Skulle egentlkigen gå till Biblan för att hämta en bok men jag har fixat så jag får den hem ssenare idag ist av Enis =)
Jag har fortfarande inte varit ute idag och jag vet itne om jag vill det heller=p
Igår kväll var det en jätte rolig kväll på kåren! Magda och jag var ute och skakade rumpa tills kvart i två och sedan drog vi hem!

Det var lite roligt faktiskt för det va en kille som satte sig brevid mig bara för att ta en bild... haha sött! 2 bilder fick han! hehe... Min hatt drog till sig många händer kan man säga! hehe...
Magda! Du är min Bodyguard! Både i vått och tort! hehe....

Nu är det mer städning som gäller!! Bilder sedan igår kommer upp senare!
Kram E.

Kommentarer
Postat av: Mag´s

Klart ja e.. Var som sagt rätt mycket o göra igår, de va nog hatten som hjälpte locka till sej alla,,hehe

2008-12-11 @ 18:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0