Tjo!

Hade faktiskt tänkt skriva lite mer men hinner inte idag... Vi ska till Ullared -Igen, klockan 12 och jag måste in till stan för att göra ettt ärende innan vi drar så jag är lite stressad. Ville hunnit med att fylla på med bilder sedan i Lördags med men det få bli av senare idag! Hm... undra vad det är för väder ute... brr.... Säkerligen iskallt...

                                

Ubs, måste göra mig iordning så att jag inte kommer för sent! Men ni får ha en fin dag så lovar jag att det kommer en uppdatering lite senare!

Kramar E.

Kommentarer
Postat av: matte max

Nina Simone- Aint got no- I got life

så sjukt bra låt

2008-12-08 @ 19:47:12
Postat av: Mackan

Har du fått några extra besökare på bloggen tack vare min reklam ;)

2008-12-08 @ 23:15:49
URL: http://mackansbullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0