Coolio!

Det är inte alltid jag lyckas med bilder, men vissa bilder jag tar blir jag faktiskt väldigt nöjd och förvånad över! Visst det ät inge super bilder men näjd blir jag i alla fall =) För 3 år sedan var  jag på en konsert då Dj Tiesto spelade på Bed club här på Rhodos. Det var en jätte bra konsert med jätte mycket folk som (både hade taigt det ena och det andra) dansade timmarna i enda! Dj Tiesto började inte spela föränn klockan hunnit bli 03:00 och innan det var det 2 andra Dj som spelade. Det var vissa som dansade från klockan 00:00 tills klockan 8 på morgonen...

Här är en av bilderna jag tog då som faktiskt blev rätt cool =)



Och här är en närbild jag tog på Tiesto:



Nu ska jag ut och rasta hunden och efter det köra ner Eva till stan!

                                                         Tudillu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0