Dag 5

Sitter och ater frukost... Nu! Klockan ar halv tva och jag vaknade for en stund sedan av att mamma och pappa satt i hallen och fundera over om vi skulle ivag och ata eller ivag och bada... Igar blev det en sen kvall.. eller ja en tidigt morgon =P Jag far verkligen inte fortsatta med dem har tiderna annars blir det svart att vanda tillbaka dygnet...

Igar hade jag ratt roligt! Drog ivag och hjalpte mamma med att kolla laget och hjalpa till vid vara promotions som vi hade. Det var det Disaronno, Amstel och Aperoll programmen som kordes pa tre olika barer samt clubbar. "Club elli" som hade opening igar var en ratt cool club med bra musik och lite udda inredning!

Bjuder pa lite bilder sa ni ser vad jag menar:



Det var mycke folk pa plats! =)




Coola effekter =)







Nu ska jag ivag och bada med nagra kompisar och efter det blir det Beach bar med mycket musik!

                                                                     Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0