I tidningen =)

Sitter hemma och har jätte tråkigt.. Pappa skulle kommit med bilnyklarna för 5 timmar sedan men har fortfarande inte kommit. Så jag väntar på att en kompis ska komma och hämta mig så vi kan ta en fika i stan... hatar det...
När jag satt i vardagsrummet lite tidigare idag kollade jag i några gamla tidningar och hittade pappas tidning sedan 3 år tillbaka!
Haha... jag minns att jag hade fått två sidor att skriva/lägga upp bilder på och ingen var gladare än jag =D Längst ner på sidorna var det en bild på mig. Den som ni ser nedanför... Haha på bilden har jag på mig mina vogue solglasögon på mig och håret frammåt för att folk inte skulle känna igen mig =).
 Har fått två sidor i år igen och funderar på att ta en ny sådan bild och lägga upp.
 Eller hur är den här cool!



Detta är baksidan av tidiningen=)

                                                                            Tudillu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0