Kändiskväll

Igår jobbade jag en stund för Kawasaki under en konsert! Det var lite tråkigt men efteråt åkte vi (familjen) på middagen som gjordes för sångaren och hans team på Rhodos Palace.

Under konserten råkade jag trampa lite bakåt på en kille som stog där... Jag vände mig om och bad så hämskt mycket om ursäkt! Han svarade vänligt att det absolut inte var några problem. På middagen skulle vi ju självklart ta alla i hand och hälsa på alla som var där och av dem kändisarna som var där viste jag bara vem sångaren som hade haft konserten den kvällen var... Mamma frågade efter en stund om jag hade sagt hej till sångarens son och det hade jag ju inte... Hon visade mig honom och jag kan erkänna att jag kämdes lite... Det var killen jag hade trampat på under konserten (Ubs) =P hehe...
Det var en jätte trevlig kväll och vi åt så vi blev proppmätta! Var hemma 6 på morgonen och somnade som en stock...!

Bilder sedan gårdagen laddas upp i morgon =D

 Nu ska jag ner till Stan och träffa mina kompisar!

                                                 Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0