"Kissie"

Kan inte låta bli att ligga dubbel och få mig ett gått skratt av att läsa den så kallade Kissies blogg! Haha.. Seriöst! Att hon ens får skriva sånt hon skriver! Bruden är inte ens myndig men skriver om hennes nya "Botox läppar"... Undra hur man kommer se ut efter några år om man redan är i behov av sådant... Please girl! What´s up with the läppar du stolt visade på din blogg?
I vilket fall så kände jag att jag var tvungen att dela med mig av mina tankar och berätta om hur dålig självkänsla den här tjejen har och om hur omoget hennes beteende är =/ Haha.. att jag ens skriver om detta.. =D
Tycker i vilket fall synd om henne...

                                                                         Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0