Lite roligare dag =)

Godmorgon gott folk!
Jag ber om ursäkt för att det var dåligt med uppdateringar igår... men jag hade verkligen fullt upp hela dagen! Jag vaknade på morgonen/eftermiddagen och därmed var det full gång!
Mamma och jag åkte iväg för att träffa kusinen från Australien först, mamma var tvungen att åka ut till kontoret efteråt så jag tog en fika med några kompisar. Efter det åkte vi upp till (Monte Smith) för att ta några fina biler! Dem kommer jag visa längre ner =). Det blev sjuuuukt varmt så innan jag skulle träffa Katerina och en annan tjejkompis som heter Zoi för att fika så var jag tvungen att dra hemmåt och duscha! Vi träffades vid "Flocaffe" som det heter, vid 18:00 fikade en stund och ångrade oss.. så vi bytte fik och satte oss vid ett annat ställe som heter "koukos"... Jag skulle hämta upp Disaronno "teamet" vid tio så jag var tvungen att lämna tjejerna efter några mumsiga vitlöksbröd, ostbollar och laxmackor =D mm! När vi var klara efter jobbet kärde jag hem tjejerna och åkte vidare till gammla stan för att träffa dem andra vid "Soho" Det beställdes in drinkar och champagne =) Kolla in bilderna som togs igår! =D


Vissa hade tydligen försovit sig.... Så jag ringde och väckte folket...




Nästan alltid Backgammon som gäller med...



...Pannkaka och nutella =)



Visa några fula moves på väg från kafét=P



Gillar faktiskt att fota =)



Underbara färger!



Detta var första gången jag var uppe här...
Genom alla dem åren jag bodde på Rhodos så orkade jag faktiskt aaaldrig ta mig upp hit....
Typ 17 år...

















Ute på Soho...

Vi var faktiskt gladare än vad vi orkade visa på bilden=P

















Orka leta parkering 5 på morgonen....



 Nu ska jag ut och sola och äta frukost! Idag ska jag iväg och shoppa kläder!! =)

                                           Tudillu!

Kommentarer
Postat av: Navve

Fan vad jag längtar tillbaka!!

2008-07-11 @ 01:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0