Rhodos

Sitter pa kontoret nere pa Rhodos nu och hjalper mamma med att packa ihop saker till en promotion som kommer aga rum pa en bar som heter "Todo". Jag bestallde biljet till Rhodos i forrgar lite hastigt for jag hittade en biljett hit som bara kostade 1900 kr!
I g[r hade jag bestamt med Sara att vi skulle ha en heldag tillsammans och cykla till sjon for att bada. Eftersom jag inte hittade mitt pass sa var vi tvugna att ta oss en liten tripp till Halmstad for att kolla ifall jag hade det dar... Sa vi drog ner till Halmstad vid 11:00 och passade pa att gora sma arenden nar vi enda var pa plats. Nar jag och Sara letat igenom hela min stora 21kv lagenhet utan resultat samt akt till polisen for att kolla om det var vart att skaffa mig ett tillfalligt pass (vilket det inte var...det kostar 900 KRONOR!!!). Jag tog inte erbjudandet... Vi satte oss i bilen och korde ivag... Efter 5 min bilkorning ringde mormor och sa att mitt pass hade legat i oversta byroladan... HERRE GUD!!!!! Vi hade en hel dag tillsammans i alla fall =) Alltid ngt! Dess utom hade vi roligt bade pa vagen dit och tillbaka... Lagger upp lite bilder pa vart lilla aventyr och vad vi gjorde for hyss under farden...

Vi harmade Stockholmarna...:

 

Vi posade:





Vi bytte latar:



Vi posade lite till...:



Vi akte in pa Max drive in och kopte mat...:



Medan vi vantade pa maten var vi tvugna att ta kort pa deras fula grasklippare som vi tyckte var skitrolig... (Undra varfor =P)...:



Och tog lite random bilder...:







Nu ska jag hem och ta mig en dush! Sedan blir det utgang med kompisar!

                                   Tudillu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0