Sen kväll

I kväll blir det en lugnt kväll som jag bara kommer att ägna åt att kolla på tv och ta det lugnt... Det är inte det roligaste kanske man kan göra men jag har verkligen inte lust för något alls ikväll. Satt länge vid datorn och internet förut med en kompis för att fixa några saker som jag inte fick gjort helt endå. *Suck*
På Torsdag ska tydligen jag åka till kos med några andra för att göra promotion för Amstel Pulse och eftersom det är en tråkig resa ser jag inte alls fram emot det =p
Låter väldigt pässimistisk känner jag... haha men det är inte alltid man kan vara på top!
Jaja, vi åker på Tordsag och kommer inte tillbaka föränn på Lördag någon gång. Måste till kontoret i morgon för att ringa till tjejerna för att se vilka som kan hänga med plus att jag måste boka hotellrum samt bil och ringa runt för andra små saker som måste bli gjorda inför resan. 
Även om Kos är värsta partystället så ser jag fram emot en enda sak.. Att få köpt mig en fotlänk gjort av snäckor! Köpte en förra året med vita små korallsnäckor men har glömt den i Sverige.
Har letat överallt efter en något liknande men har fortfarande inte hittat någon... Dess utom had ejag en till som jag råkade göra sönder för någon månad sedan! Den jag letar efter behöver ju absolut inte vara exakt lika dan men gjort av snäckor i alla fall!
Tycker det är så snyggt nu till sommaren! =)
Nu ska jag lägga mig i sängen och ta dte lugnt... Det är jätte drygt nu känner jag =/
Hoppas inte jag deppat ner er allt för mycket nu! Lägger upp en bild jag tog förra veckan på en club som jag tycker blev lite fräck... Have a look!


Got u on the camera!

Godnatt!

                                                Tudillu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0