Sinnes!

Den här dagen har varit helt sinnesjukt tressig!
Vaknade som vanligt vid 12 tiden och åkte ut till kontoret fär att sätta igång med småjobben jag är ansvarig för. Blev inte klar föränn klockan hade hunnit bli 18:00 då jag åkte in tillstan för volluntär jobb. Låter inte som en jätte stressig dag, men jag lovar er det var den! Klockan är halv tio nu och jag skain i dushen för att göra mig iordning inför kvällen. Jag och tjejrna ska fika nere på "koukos" och tjöta en massa blöja bara vilket ska bli roligt!
Har en fruktasvärd huvudvärk men den kommer snart vara borta med två panodil... Ubs.. glömde att jag måste packa inför morgondagen! Ska till Kos i morgon för tills Lördag! Alla krämer och allt måste ju med! Skojar.. Hehe..
Gotta go!! Ha en fin kväll!

                                                                Tudillu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0