Trog dag...

Sitter hemma i lgheten och bara tar det lugnt. la mig en stund pa balkongen forut for att shteka lite i solen!
Idag rakade jag vakna vid 13:00... (ups)... av att telefonen inte slutade ringa. Jag maste medge att det ar extremt storande att vackas av ett sadant ljud!
I vilket fall, igar blev det en sen kvall, borjade med att jag traffade nagra kompisar inne i stan. Efter en stunds pratande sa drog vi till gamla stan for att jag var tvungen att kolla hur det nya promotionprogrammet funkar, eftersom jag kommer borja kora det nu pa mandag! Vid tva tiden ungefar drog vi till bargatan dar jag traffade pa folk jag inte sett pa ett ar! Det ar alltid kul att traffa pa gamla "kanningar" nar man ar ute sa! Kom hem vid 4 da jag var tvungen att leta efter parkering i 20 minuter for att dte var sa fullknokat...
Ska snart ivag till ett kaffe' och traffa tjejerna och snacka lite bloja!
 
ps: Det ar 33 grader ute....

                                                   Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0