Utgång =)

Goderafton!!
Nu håller på och gör mig iordning för att ta mig till Gamla stan och träffa dem andra! Jag kan inte bestäma mig för vad jag ska ha på mig idag... Ush det lät lite fjortis... haha brukar inte ha sånna jätte beskymmer om vad jag ska ha på mig =P
Men idag är jag mellan två klänningar!
Den här:

 
Och en svart som jag inte orkar ta kort på nu
=P hehe... Brukar inte sminka mig så mycket men idag kör jag hårt med lite penna runt ögonen =)
 


Oj... jag är faktiskt inte så sminkad som det ser ut på bilden =/ Vet inte varför det blev så. Har bara lite grön penna runt ögonen som ser typ svart ut =/
Jäjä.. Nu måste jag bestämma mig... Fast det blir nog den svarta klänningen endå....

                                   Tudillu!


Kommentarer
Postat av: Mamba

grr ;)

2008-07-24 @ 16:06:52
Postat av: Eleonora

=)

2008-07-24 @ 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0