WtF

Klockan är snart hvla två på natten och jag har huvudvär så det knakar! Kollar på mitt Vip kort jag fick igår från club elli och tänker på att ironiskt nog så kallar mina kompisar mig för elli! =) Navve antog att club elli var min nya favvo club hehe... Men nope Navid det är den inte! Stolt över att de döpt cluben efter mig (=P) men måste vara kritisk av mig =P Det finns nämligen en sjukt mycket bättre club här på Rhodos som jag varmt rekommenderar alla att gå till om de råkar resa hit, nämligen Paradiso! Partyt sätts igång klockan 00:00 till 08:00 ungefär på morgonen. Dess utom är den nära stranden så man ser soluppgången vid 6 halv 7 varje morgon! Underbar känsla!
Nu tror ni säkert att jag är världens Partyflicka, men det är jag faktiskt inte... Dricker sällan och om jag dricker så blir det ett glas vin dessutom så går ut för att dansa och umgås med mina kompisar!
I vilket fall så hoppas mitt lilla tips kommer till någon användning och är det något ni vill veta om Rhodos så är det bara att fråga!

                                                Tudillu!

Kommentarer
Postat av: Navve

Sluta ljuga mogno - JAA jag skrev mogno! HAHA

2008-07-11 @ 02:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0