Fint ute!

Det är jätte fint väder ute och allt rullar på som det ska!... Tror jag! haha Nä men solen skiner, sommaren är här, kriminologin börjar i morgon och jag är så glad som jag borde! ... Väldigt glad! Sitter på biblioteket nu och väntar på att Natasha ska göra små ärenden på internet och därmed ska jag låna några böcker! Har en lugn känsla innom mig som jag inte haft på länge och det känns bra! Detta är ju självklart tack vare mina vänner och dem jag umgås med dagligen som får mig att må bra! Tack =) Nä nu ska jag gå och kolla om mina böcker finns inne!

                                Tudillu!



Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala



Jag brukar granska bloggar olika bloggar varje dag kanske är din granskad i dag?

2008-06-09 @ 13:02:39
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0