Kriminologi

ful

Hade min första lektion idag i kriminologi...  Lektionen varade i 3 timmar... varken Sara eller jag var så där jätte angagerade men det verkar vara väldigt intresant kurs! När lektionen väl var slut så var jag bara tvungen att kolla på det omtalade konstverket som just ploppat upp i vår byggnad... Jag trodde verkligen att det skulle vara något att hänga i granen, men till min besvikelse såg den ut som en ja.. vad vet jag.... bilden säger väl allt... Groteskt ful...! Men men ... Ídag är det inte så fint väder ute! Jag som hade hoppats på att sola utanför mig en stund efter lektionen =(

                                                                               Tudillu!

Kommentarer
Postat av: ANDRES

wow you look great on the pic... u getting tanned uhm? :)



well I dont like your crown

2008-06-10 @ 13:17:48
URL: http://andrezstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0