OH NOW!

OO MY GOOD!! Jag kan inte tro mina ögon! Läste just på aftonbladet.se att Lindsay Lohan har en hemlig syster!!!! Kan detta verkligen vara möjligt?? Oh Lord! (Älskar ironi).

Enligt Klick så ska hennes pappa Michael  tydligen haft en otrohetsaffär med en kvinna under tiden då han och hans x-fru Dihan separerat men fortfarande varit gifta. Kvinnan han hade haft en affär med ska tydligen tagit kontakt med honom efter flera år och berättat att de har en son.... Enligt Klick ska Michael Lohan ha berättat detta för OK.

För ett år sedan fick min granne "Svensson" reda på att hon hade en hemlig syster och att hennes pappa varit otrogen. Jag var bara tvungen att gå igenom alla skvaller tidningar och se ifall det stod något om det där, men icke! Vem sjutton bryr sig om Lindsaay Lohan har en eller 100 hemliga systrar! .. Att jag ens skriver om detta! Blir bara så irriterad på sådant, för jag personligen, skiter fullstendigt i att en  meninglös skåderspelerska får reda på att hon har en hemlig syster och därmed får men för Livet! Ifs jag hade antagligen tyckt det om vilken skådis som hälst...
Get a life!  
               Reportaget finns på www.aftonbladet.se

                           Tudillu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0