Vem har suddat bort solen?

Vad har hänt med solen?? Sommaren började jätte bra, med sol varje dag och plugg ute på nyhemsgården samt stranden! Jag ligger i sängen och kommer antagligen ligga kvar här resten av dagen pga att jag är lite smått sjuk och har ont i halsen! Jag borde vara frisk och solen borde vara framme så vi kan sola, bada å pinja colada! Ska ifs till Rodos snart där det är 30+ grader, men hade velat få lite mer Svensk sommar innan jag drar!
Please feel me and give me some mercy!



Tog den här bilden för några veckor sedan när vi låg på stranden och shtekte... Var det all sommar vi fick i år? Trodde att detta skulle bli den varmaste sommaren på 100 år...

                                                    Tudillu!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Svar: Åh kommer du från Hindås? Men så trevligt! Där åkte jag ju förbi för 30 minuter sedan ;)

Själv bor jag i Bollebygd :D

2008-06-25 @ 23:04:04
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0