Melodifestivalen...


Jaa.. måste bara utrycka några tankar om melodifestivalen.
Att Carola H. och Andreas J. inte gick vidare var ju toppen! Jag gillar verkligen Andreas Johnsson men varken låten eller Carola ligger mig varmt om hjärtat...
Olas låt är inte så bra... MEN! Han ser faktiskt rätt bra ut! Dock tycker jag att han borde göra ngt åt den näsan!! Jisses! Den förstör ju det hela! Kom hem till mig så ska jag göra en liten makeover...
Svt's chef lät inte Björn G. vara med och uppträda den här gången för att "det var ont om tid".. men Christian Luuks  låt till Björn fick vi alla lyssna på  ... Var den så bra?
Me Like Björn och Maggan har lovat att fixa ihop oss ... eller nått...!
No! Nu blir det film dax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0