Jordgubbar och svensk sommar

image31

Åh! Nu känner jag verkligen hur sommaren börjat komma! Helt underbat! Längtar så efter den dagen då skolan är klar och jag påbörjat mina sommarkurser, då är det varma utekväller på en brygga som gäller med en skål full med jordgubbar! Gamla minnen kommer upp då jag var mindre och hade flera grillkvällar med kompisar vid vattnet, efter grillningen var det dags för ett dopp och långa diskussioner... En helt underbar känsla som väcks till liv varje gång doften av solvärmda jordgubbar når min näsa! Jordgubbar med grädde, jordgubbar med mjölk och socker, eller varför inte bara jordgubbar?
Åh! Den Svenska sommaren är faktiskt helt underbar....

                                               Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0