Rodos !

Nu sitter jag vid datorn igen... på Rodos och chattar med mina kompisar i Sverige. Idag har det varit en lugnt dag, har pratat en del med pappa om jobb och så under sommaren. Han tycker att jag ska komma ner 3 månader och jobba hela tiden. Jag har andra planer för min sommar: Juni ska jag plugga kriminologi, Genus och kommunikation, plus något som kallas för CSI på riktigt! Detta kommer bli spännande! Juli ska jag spändera här på rodos med mina nära och kära, sola, bada, och jobba... Augusti kanske det blir någon resa och efter det nollningen som jag ser fram emot såå mycket! Ska bli sjukt rolligt att få nolla! =) Jag hoppas att allt sker som planerat! Nej nu har jag skrivit klart för idag, ska iväg och träffa mina kompisar för vi ska äta souvlaki och umgås! Ha det så bra så länge! Tudilu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0