Tv + Dator =D

image55
image57

Igår bar jag iväg till Siba och köpte mig en ny dator! Det blev tyvärr ingen mac... Utan en Hp som verkar vara super bra! Idag var jag iväg men Navid till Expert och köpte mig Tvn som jag väntat på i 3 veckor! Äntligen hade den kommit! Ingen är lyckligare än jag! Navid cyklade och jag satt på pakethållaren dit och efter köpet beställde jag en taxi tillbaka... Navid fick cykla tillbaka hem till mig och därmed påbörjade vi tv pusslet... Det gick smidigt tack vare Navids kunskaper... Själv hade jag antagligen inte klarat av det! Tack så jätte mycket för din hjälp Navid =)
Jag ska köpa en kabel lite mer framöver så jag kan koppla in datorn till Tvn! Det kommer bli softigt värre =D

                                             Tudillu!

Kommentarer
Postat av: Navid

woohooo nu är jag nöjd :D

se jag läser lite då och då......

2008-06-01 @ 15:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0