Aloe Vera

Tjo!
Kom just hem från min lilla rundvandring jag och Magda hade! Vi gick mot stan och sedan hem till Nima för att säga hej! efter det var det dags att gå hemmåt för klockan började bli lite för mycket. Jag köpte ngt nytt idag som jag aldrig testat innan! Den heter "SAPPÈ Aloe Vera" och ser ut så här:








Lite skum flaska och som ni ser på den sista bilden så ligger det aloe vera bitar i! Även om dem ser lite skumma ut så smakade dom itne så mycket, den smaken dem gav var endå helt ok!
Vad jag såg så fanns den i 3 olika smaker, han dock bara kolla på att det fanns äpple och "Black-currant flavor" som just den jag köpte var. Helt ok!
Jag betalade 17 kr för den men tror nog att priset varierar!

Nu blir det lite Csi Miami för min del och därmed John Blund!

Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0