Brothers and Sisters

Nu har vi diskuterat klart angående New York resan och i morgon komme rjag ha ett långt telefonsamtal med min moder om allt.
Just nu kollar jag på "Brothers and Sisters" Inget jag följer direkt men lite då och då funkar det som en tidsfördrift... Har ni ngn serie ni verkligen följer? "Desperate housewifes"  "Csi" "Gossip girl"? "House"? Om inte så kan jag jag rekommendera dessa! Jag har haft svårigehter med att få upp dagens låt idag och vet inte vad det är för fel på youtube idag .. Skumt... Ska försöka mig på den igen snart.
I morgon är det Gasque på Kåren med v¨åra ettor vilket kommer bli trevligt! Vi ska träffas vid 18:00 fasst jag ska försöka vara där tidigare för att hjälpa till.
Nu ska jag kolla klart på serien! Vad gör ni?

Kram E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sägs om `One Tree Hill`? :D

Söndagar 18.00 ( Dock rekomenderas att ha följt den tidigare)

2008-11-12 @ 00:00:37
Postat av: Jag

Till Anonym:

Jag kollar på flera andra serier med. Inkluderat One Tree Hill fast lite då och då. Gillar den serien!=)

2008-11-12 @ 00:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0