En söndag då klockan kommit så långt som 3...

Hje på er!
Sitter framför datorn nu vid mitt skrivbort. med två leverpastejmackor, ett jouiceglas och ett vitaminglas.. suck... Vaknade för en timme sedan... Mormor ringde för att kolla läget vid den tiden och det va det som väckte mig. Har dessutom ett svagt minne av att jag pratade med morfar i morse, vet dock inte när och jag vet heller inte vad jag sa... Han sa i alla fall någonting om att komma ner och hälsa på på min fldelsedag!

Nu ska jag sätta igång med designen på bloggen igen och se om jag kan trolla ngt idag! Ser ni ngn förändring på den?



Kram på er!
E.

Kommentarer
Postat av: Mag´s

Mmmm, ja har lust o äta de där mackorna just nu, hungrig asssss... E de gräddleverpastej kanske? Tack för ditt tips om den föresten, fett gott e de,, hehe............Im Boreeedddddd

2008-11-17 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0