En sväng på stan!

Hej på er! What's up?
AJälv kom jag hem för en stund sedan, nu sitter fraför tvn och kollar på "One Tree Hill" (Y). Jag var i stan och tog en fika med Ferida innan på Espressohouse! sedan kom Magda in t stan och vi gick lite i affärer alla tre. Det finns endel saker man verkligen hade velat ha men jag måste spara... Suck... En skinnjacka hade ju varit så snyggt att ha!!


Magda och Ferida!


Det brukar ta några minuter ....


...Innan alla hamnar på en och samma bild.... Hahaha...

Förresten, måse bara tillägga att jag älskar din skinnjacka Ferida! Realy nice!

Hm.. Dags att göra lite mat kanske? Orkar man det?.... Kanske... Vad ska jag laga för mat egentligen? gah.. samma prob varje dag... Jag tror faktiskt att jag har gått ner lite i vikt! Perfa! Vet inte hur mycket men något kilo är säkert borta!

Kram E.




Kommentarer
Postat av: DIDA

Tack för idag tjejer, Magda ser busig ut i baksätet... Ellie du kan få min jacka om du betalar min resa till Bosnien :D

2008-11-13 @ 23:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0