.......!

Hello there!
Sitter hemma och ugglar! Kom från Mcdonalds för en stund sedan (Ja! Min diet gick åt H-skotta!!) och nu sitter jag och ugglar lite framför Tvn. Ska snart ta en promenix med min goda vän Magda som inte varit på sitt bästa humör idag! Hehe...
Ngt lite sjukt hände mig nu... Har gått och tänkt på e film som jag hade velat se igen. Såg den för 3 år sedan ungefär och jag kunde inte komma på vad den hette. Så nu när jag kom hem satte jag på Tvn.. Seriöst... Filmen går på tv nu!! Just den filmen som jag letat namnet på! Hm... lite läskigt men coolt! Lite "Secret" över det hela! Hehe...
I kväll har jag städat hela min lägemhet, jag har både diskat, städat på toa, hält medel i diskhon och inne i badrummet, nammat, dammsugit, slängt papper och skräp etc.. Känner mig jätte duktig! Puh! Har fått endel gjort dem här dagarna!
Nu ska jag kolla klart på filmen och ta mig en nattpromenix!
Är ni alla ute idag? =D

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Mr Cool

Näe inte alla. Själv sitter man hemma!

2008-11-07 @ 23:27:04
Postat av: Jag

Det är inte helt fe det heller!

2008-11-08 @ 00:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0