Ett vanligt samtal

Pratade med mamma och pappa igår en liten stund på tele, dem hade just plockat upp Eva (min syster) och var på väg till en restaurang för att äta mat.
Pappa började fråga mycke om min skola, om hur det går och hur lång tid jag har kvar.

Pappa -Hur lång tid har du kvar nu då?
Jag -1.5 år ungefär pappa...
Pappa -Jaha, oj vad tiden går fort!
Jag -Ja sådär...
Pappa -Vad ska du jobba med sedan?
Jag -Coach förhoppningsvis
Pappa -ska du flytta hem igen direkt efter och börja jobba eller hur har du tänkt dig?
Jag -Pappa jag ska börja jobba här antagligen direkt, jag får se.
Pappa -När flyttar du hem då?
Jag -Pappa, jag bor här nu....

Undra hur länge till samma fråga kommer dyka upp...?

Kram E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0