"Go´morgon!"

Jaa.. Då var klockan 13:30 och jag ligger kvar här, hm... kanske borde tralla mig upp och göra lite frulle nu? Kanske har ngt bröd liggandes ngnstanns! Vore gott.
I går ringde jag till HFAB för att be dem komma hit och måla min lägenhet (Detta var 4e gången) och då sa jag att jag har väntat i tio månader på att dem ska komma utan resultat... Hon sa att hon skulle kolla upp det och bad om ursäkt för att det tagit så lång tid. Så ringde hon i morse, strax efter åtta ngn gång och sa att dem redan kommer i morgon bitti! Greate!!! Eller hur!?? Fantastiskt efter 10 månader! .....
I Vilket fall så kommer dem och målar, blir dock inte dem färgerna jag valde utan en annan nyans fast åt det ljusa hållet. Så idag ska jag plocka ner hyllor och placera allt i mitten av mitt rum så att dem kommer åt alla mina 4 väggar hehe... Nej! Nu blir det frukost!

                                              


"Go´morgon på er" 
           E.

Kommentarer
Postat av: jAYY

Du har väl inte bott där i 10 månader än?

2008-11-26 @ 14:18:29
Postat av: Jag

Nej jag ljuger... Flyttade in den 2a Feb

2008-11-26 @ 14:42:10
Postat av: Emelie

Skönt med lite ljusa färger! Ledsen om jag var lite kort på Msn imorse.. Det var katastrof;) Men nu är det fixat. Vi åker på fredag från Stockholm! Hoppas allt är bra med dig! Snart fyller vi år:) (Ja, vad säger du, bra eller dåligt?:) Kram

2008-11-26 @ 21:38:49
URL: http://annaemelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0