Komunikation, ledarskap och lärande

Hej på er!
Kom hem för en sund sedan och har varit irriterad sedan några timmar tillbaka! Har försökt övertyga en lärare om att jag vill börja "coacning och ledarskap" vilket hon håller i. Kursen är bara på 7.5 poäng men det gick tydligen inte att hoppa in... Whatevah!!! Dessutom skulle en kille från Hfab ringa tillbaka til mig idag för att vi skulle prata om när dem ska komma och måla min lägenhet. Jag tycker verkligen att jag ska få avdrag på hyran med tanke på att jag väntat urlänge på att få fina vägger. Ni vet inte hur grossigt det är här asså...
Nu ska jag ta och äta lita mat och vila. Seda är det städning som står på tur!
Vad har ni för er nu?



Kramar!


Kommentarer
Postat av: gelson fernandes

dagens låt elli måste du ta med denna http://www.youtube.com/watch?v=M6IFZvGdnwY

2008-11-07 @ 18:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0