May i?

Hej på er!
Har ni tänkt på det någon gång att män får bättre lön än kvinnor? Att det helt enkelt inte är jämställt än mellan män och kvinnor? Inget som berör mig just nu, men kommer jag ut i arbetslivet och får mindre i län än en mannlig kolega så ligger folket illa till. Jag kommer itne direkt vara tyst och acceptera det... I vilket fall så var det inte det jag skulle prata om, utan detta var bara en inledning.
Mitt ämne är denna symbol:



Precis, Volvomärket. När jag ser denna symbol så ser jag styrka, elegans, och makt. Tre saker som är oerhört attraktiva hos män. Dessutom ser man vad det är för en symbol. Inte är det kvinnomärket.. Nope det är pilen upp som gäller här! Lite lusstigt faktiskt, även om jag inte är förvånad. Nope! Icke sa Nicke!
Måste hämta tvätten nu så jag hinner inte skriva så mycket mer.
Har någon ngt roligt att säga om ämnet så SHoot! Gotta go!

POFF*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0