Min fredag-Lördag

Hej på er! Vad har ni för er?
Jag ber om ursäkt för den sämsta uppdateringen ever men jag har haft en del att göra idag! Vad har ni gjort?
Igår var  Tashi och jag över hos Sofia och Mattias för att spela buzz samt äta pannkakor! Det var roligt och gott! Här är några bilder!

  

 

Idag stack vi iväg till espressohouse mmmm! Chai latte är så gott!!!!

Sofia och jag =)

Natasha och Magda 








Dagens outfit: 

Jag har hållit på att skriva en artikel till pappas tidning nu i några dagar och hoppas på att bli klar med den snart, det är roligt att skriva! Berättar mer detaljerat lite mer framöver! 
Nu ska jag fortsätta med skrivandet i alla fall. I kväll vet jag inte riktigt vad som händer, kvällen börjar med att vi ska hem till Magda och äta tacos med tjejerna!
Ha en fin Lördag folks!!

Kramar till er!

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0