Niiiight!

Vet inte hur länge till jag orkar sitta uppe nu. Vill ju se hela valvakan!! Hoppas inte mina ögon bara faller ner snart. I viket fall så ville jag i mitt sista inlägg för idag berätta att jag har kommit in i en period då jag testar olika saker för att "utforska" världen. Mitt lilla projekt går helt enkelt ut på att jag testar saker jag inte skulle testat i vanliga fall pga min tråkiga vardag! Så nu i dagarna  testade jag Marabou AMIGO:



Det tog mig tre dagar att äta upp den men den var god! Den påminner väldigt mycke om Marabou-digestive fast kanske något salltare.. Tycker att ni ska smaka på denna! Den får absolut 7.5 av 10 Poäng! Slår dock inte Marabou-helnöt! den får 8.5 poäng!

Nu mina vänner är det lite valvaka tills om gäller (Hoppas Obama vinner!) Bara det att han säger ja till abort och vill att USA ska lämna Irak inom 16 månader är flera pluspoäng från min sida! You go Obama!

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0