Snart är det jul igen!

ÅÅÅH!!! Snart är julen här! det är två perioder jag uppskattar mäst under året.
Sommaren står på plats nummer 1 såklart! Men på plats nummer två 2 kommer julen. Åh vad julen är mysig! det är en familjetid som jag sätter mycke värde i. all julpynt, pepparkakor, alla ljus som tänds, julgranen, klapparna, "Tomten", Liseberg, Lussebullar och aaallt annat som är så härligt med julen! Har försökt övertyga tjejerna att göra deg och pepparkakor i år men degen får vi nog ta och köpa... Brukar ni göra julgodis? Jag tycker det hör till ! =) 

  

Önskar ni er något speciellt i år? Och gör ni något varje år som ni har som tradition? Förutom att fira jul som alla andra Svenssons så är Jul på liseberg och "Jul i tradition" som gäller för mig! Lika mysigt varje gång! Tänkte skriva en liten rolig önskelista i morgon! Även om det enda jag verkligen önskar mig är pengar till New York!

Kram E.

Kommentarer
Postat av: Dida

A men hej Ellie! Du kan få resten av min pepparkaksdeg inköpt på hemköp i veckan! Tanken e ju så fin men sen när man väl börjar kavla så önskar man att man bara hade köpt en burk med pepparkakor. kram =)

2008-11-23 @ 22:05:18
Postat av: Eleonora

Det som är så roligt! jag knaske är lite barnslig av mig =D

2008-11-23 @ 22:09:11
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: Jonna

du är åtminstone envis, melike;)

2008-11-23 @ 22:18:51
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Jonna

SÖTNOS!

2008-11-23 @ 22:21:31
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0