Tjolilop!

Hej!
Vet ni vad? Jag vaknade för en timme sedan.... Usch säger jag bara! Hur kan jag sova bort hela min dag? Avskyr det! Somnad eju itne så sent igår så jag vet inte varför jag sov så länge idag! Bitter*
Nu sitter jag i alla fall  i min säng och kollar på S.O.S familj, Mia Törnblom va där! Gillar henne så!
Igår var jag på besök hos Sofia och Mattias, vi spelade Buzz som va as roligt! Vi vann var sin gång och Mattias blev sur när det inte gick så bra för honom.. Haha.... Efter Buzz blev det film! "V for Vendetta"! Har sett den två gånger tidigare och jag tycker att dte är en jätte bra film! En djup film med stor betydelse. Man känner igen flera av dem sakerna som händer i filmen och reffererar till verkligheten. Mattias gick och la sig efter en stund och Sofia och jag satt kvar för att se klart filmen.

 
Trötta Sofia=)



Dåliga bilder... Hade tyvärr inte med mig min kamera, så man tager vad man haver!

Haha iu! Kollade ut genom fönstret nu och såg att min granne kollade in, människan stog inte länge och kollade in så jag antar bara att han bara va nyfiken för att se vem det var som bodde rätt över. Nu ska jag kolla klart på S.o.S familj och läsa lite i en bok jag påbörjade att läsa idag!

Kramar E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0