Världens härligaste män

Sitte roch kollar på "världens härligaste män" på kanal 5 som Ann Söderlund är program ledare för. Om ni inte vet vilket program jag pratar om så handlar det om att hon åker runt och pratar med olika män. Förstår inte dess syfte men det verkar lite roligt att se hur hon går tillväga. Hon är lite för fnittrig av sig faktiskt måste påpeka men hon är även rolig ibland. Andreas Haldén är en av dem killarna som står i focus i det här programmet och ja han verkar oerhört händig av sig samt modeintresserad och kanske lite allt intresserad. Kan klippa hår, tränar mycke, verkar kunna skissa sjukt bra, gillar träslöjd men hör och häpna:  trslöjd och syslöjd var nästan samma sak! Kolla in det programmet! Kanal5s webtv!

I detta program kallar hon honom för vacker.. hm... Nej! Lite charmig? Ja, Vacker Nej... Jag tänkte just på det, att jag kan aldrig tycka att en kille är vacker, om ngn kompis skulle kalal en kille för vacker så skulle jag nog nog kalla killen för söt. Söt? Både vacker och söt är två kvinnliga egenskaper tycker jag. Det låter inte rätt om jag skulle kalla en kille för vacker! Det skär sig totalt! När jag säger vacker då kommer en tecknad figur i min hjärna, en Prins på en vit häst! Och dem finns inte och om dem hade funnits så hade det inte varit ngt jag hade attraherats av.

Nu är min fråga, kan en kille verkligen vara vacker?
Hm... Fortsätter och funderar... Och fortsätter koll apå detta avsnitt!



 

Kram


Kommentarer
Postat av: jAYY

Jag är vacker!

2008-11-09 @ 01:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0