Back again!

Tjo!
Nu är jag tillbaka igen! Har varit i Gbg tills idag så jag har inte haft tillgång till ngn dator! Jag var tvungen att sticka iväg för att lämna tillbaka några böcker som Magda var så snäll och lånade åt mig för två veckor sedan. Som tur var så fick jag låna om dem eftersom ingen annan stog på tur.
I vilket fall så åkte jag i går morse och kom hem nu för en stund sedan. Idag var jag och lunchade med min mormor och hennes syster på ett ställe som ligger vid saluhallen, "bee" hette det och det var ett jätte trevligt ställe!



Sedan drog vi vidare till ett kafe där vi beställde chai latte och fick chaite... Hm... Arg.. Så vi drog vidare till "espresso house" där vi fick "chailatte" =D Gott*
Mormor tyckte det va rså gott så hon köpte varsinn burk till oss! Mmmm Va gott!
Nu ska jag plugga och sedan ta mig en dusch. Ha en trevlig kväll! härs senare.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0