Be Careful What You Wish For 'Cause It Might Come True

Godkväll på er!
Jag håller på och läser en bok nu som handlar om attraktionslagen. Jag har sett dess film 2 gånger och nu ska jag även läsa boken. Det verkar vara mer givande än filmen, även om jag tyckte att filmen var bra. Jag känner på mig att jag kommer läsa den fler gånger för att verkligen förstå mig på den.
Jag tror jag nämnt boken tidigare i ett tidigare inlägg faktiskt men den heter "the secret". Vi alla individer är som magneter och kan dra till oss ngt som vi verkligen vill ha och då menar jag verkligen vill ha. Inte ngt vi hade velat ha. Det handlar "the secret" om. Dock måste jag säga att jag tvivlar på vissa saker för om jag hade kunnat sända ut önskningar till universum (som dem påstår att man gör) som jag verkligen vill ha så hade jag haft det just nu. Menar inte ett playstation eller en ny mobil, jag menar ting som jag verkligen verkligen vill ha. Jag kanske sänder ut fel signaler?

"Allt som kommer in i ditt liv har du dragit till dig. Och det har dragits till dig i kraft av de bilder som du har i ditt medvetande. Det handlar om vad du tänker. Allt det som pågår till ditt sinne drar du också till dig."
Citerat ur "the secret".


"Varenda en av dina tankar är verkliga ting - en kraft."
Prentice Mulford


Jag vet inte riktigt men om detta funkar så kanske jag borde vara försiktig med vad jag önskar mig?
Ska fortsätta läsa boken nu och se om jag kan lära mig mer=)

Go´natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0