En lite galen kväll

Ikväll som Tashi och maggy över till mig. Jag stälde mig och gjorde pannkakakor till oss som bara blev sååå goda! Vi åt nutella, sylt och socker till. Det var jätte länge sedan jag gjorde/åt pannkakor sist så det satt gott i magen! Dem blev sådär tunna och perfekta! Nog tjötat om pannkakorna!
Vi hade dte trevligt och lite galet! Vi blåste upp en "balong" som flög fram och tillbaka här i lägenheten! Hehe.. kuligt =P Nu är det Mumien II på tv, hade varit trevligt att se den men jag måste verkligen plugga minst 30 sidor i natt så jag blir klar!! Hatar plugg just nu...
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Erikaa

Heey honey! Hur är det med dig?? Oou, goooott med Pannkakor, jag gjorde med pannkakor igår.. :) hihi.

Lycka till med pluggandet, fast de suger så tänk på när det är över.. Då kommer du va stolt =) Puss

2008-10-24 @ 11:01:27
URL: http://erikatche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0