En vanlig kväll i slutet av oktober

Hello! Vad har ni för er en kväll som denna?
Själv ligger i min nybäddade säng nu och kollar på navi cis. Lite tidigare idag så var det prämiär för "Boston tea party" där dem två stollarna Filip och Fredrik skulle kolla om folk kommer ihåg deras gamla klasskamraters penisar såg ut. Fredrik var den som fick gissa sig till penisarna som ställdes ut på plats. :



Hur ok är det egentligen? Självklart var det lite lustigt som roligt men hm.. Hur många killar kommer egentligen ihåg sånt? Hehe.. Var det ngn mer som såg det nya programmet? Om inte så rekar jag det varmt!
Natasha var förbi och jag klippte henne lite! Kolla in luggen!


Natasha, du ser mer ledsen ut än nöjd... =(

A,ja testade min favorit klänning ikväll för att se om jag fortfarande kan ha den, känns som att jag gått upp tio kilo, men det har jag antagligen inte, kanske kan ha den på gasquen!





Gillar den så mycket! Dessutom passar den jätte bra med dessa skor! Jippi!

Nu måste jag plugga lite!

kramar


Kommentarer
Postat av: Evilsiz

Hittade en som gör headers och bloggdesigner gratis :D

Du finner henne på Dessiiy.blogg.se!



Kram!

2008-10-28 @ 11:22:28
URL: http://evilsiz.blogg.se/
Postat av: Mag´s

haha Natasha ser verkligen super nöjd ut asså, att hon våga.. O din klänning e hot...

2008-10-28 @ 11:55:16
Postat av: Eleonora

Thanks Mag´s =)

2008-10-28 @ 12:07:44
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: Natasha

Mmm... jag trodde du skulle ta bort bilden!

2008-10-29 @ 00:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0