Grand Mexicana Ala Ellie

Idag åt Natasha och jag hamburgare (igen) det var gott! Själv åt jag en med ost, baicon och Natasha en clear. Gott!


Grand Mexicana ala Ellie! The best Hamburgare in the world!

Det ser inte så gott ut men det var Jammi!=)

Idag vaknade jag och började plugga lite, sedan drog vi till skolan för att göra några övningar med Sofia och Sara! Efter en stund kom Natasha och satte sig ner hos oss. Därmed gick vi hem till mig, åt hamburgare och pluggade en liten stund tillsammans. Nu sitter jag själv här och pluggar. Förresten så kom mitt mecenat kort idag! Inte för att jag väntat på det direkt men endå, kul att få det...
Nu blir det Te och plugg!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0