HEEEY!

Nu är jag hemma! Har gjort några få ärenden och pratat med mormor i telefon. Vet nivad? Min mamma och pappa har fixat facebook!!!! Seriöst!!? Antingen har facebook gått för långt eller så är min föräldrar lagomt goa... Och på tal om gott! Kolla in vad jag å ti går!:



Jammi!!!!
Hehe... I kväll bler det lite mys med några nära och kära och i morgon blir det party party! Det ska bli kul! Kommer gå till en kyrkogård för att se alla ljusen också! Det är lite hämskt igentligen att man firar ngt sådant.. Självklart ska man komma ihåg dem döda, fast kanske inte sställa till med fest..A, ja har saker ja gmåste fixa så jag måste gå nu, men ni får had et så underbart så uppdaterar jag så fort som möjligt!

Kramaaaar!

Kommentarer
Postat av: A

Mmmm! vad gott! PIZZA!! :D

2008-11-01 @ 23:30:49
URL: http://anniielorella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0