Hej alla!

Hej!
Kom just hem från Biliotek, Maxi och pizzarian. Har pluggat och handlat lite gott inför i morgon då jag ska sitta och skriva tenta i några timmar... SKa bli sååå roligt! Har laddat med en risifrutti och 3 snickers som jag känner att jag kommer behöva. Gott! Dem hade erbjudande på Maxi 2 Snickers för 10 kr! So worth it!
Det är oerhört kallt ute nu och jag vill verkligen inte att det ska bli kallare! Nooooo! Min vinter jacka kommer antagligen behöva kliva fram från garderoden när so hälst...

Förresten! Ni missar väl inte bröstcancergalan nu som går på 3an?? Jag ska kolla på det medans jag går egenom och finslipar det sista.

Jag återkommer lite senare! Men ha en trevlig liten Tisdags kväll!

Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0